Obch.podmínky
Obchodní a reklamační podmínky
I. Úvod
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě
OPAVEL spol. s r. o.
II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy, zaslané na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím.
V ceně zboží uvedené v internetovém obchodě není uvedeno balné a dopravné – balné a dopravné bude přičteno! Při objednávkách nad 3500,- Kč je poštovné a balné zdarma. Všechny ceny zboží v e-shopu jsou včetně DPH.
III. Expedice objednaného zboží
Není-li v popise objednávaného zboží uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno do 8 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku stornovat, pokud již dané zboží není možné dodat.
Prodávající má právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že zboží není skladem. O případné delší expediční lhůtě nebo nemožnosti dodat zboží bude kupující neprodleně informován e-mailem nebo telefonicky.
Zásilky po České republice jsou odesílány na dobírku Českou poštou nebo dopravní firmou.
Další možnost je vyzvednutí zboží na naši prodejně v Opavě.
ZPŮSOB PLATBY A CENA DOPRAVY
bankovní převod a převzetí na prodejně
hotově na prodejnách Opavel spol. s r. o. -cena: 0 Kč
dobírka+doprava=cena: 189 Kč (při nákupu do 3499,- Kč)
při nákupu nad 3500,- Kč je dobírka a DOPRAVA zdarma
individuální dohodou u nadměrně těžkých či objemných zásilek (budete informováni e-mailem nebo telefonicky)
POZOR! Zásilky vracejte dopravní firmě, pokud je obal zásilky nebo i obsah zásilky viditelně poškozený vlivem nevhodné manipulace či přepravy! Takové zboží neprodleně vracejte dopravní firmě, poště s udáním důvodu "poškozený obal (zboží)".
IV. Reklamace
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím při převzetí prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat písemně nebo e-mailem a to do 3 dnů od převzetí zboží. V oznámení o reklamaci musí být uveden podrobný popis závady.
Písemně na adresu: OPAVEL spol. s r. o. , Nákladní 436/30, 746 01 Opava
E-mailem: kola@opavel.cz (viz kontakt)
Adresa a kontakty pro reklamace jsou shodné s adresou a kontakty uvedenými na těchto internetových stránkách.
V případě poškození zásilky přepravcem je nutné, aby kupující reklamoval závadu u přepravce, případně s ním sepsal reklamační protokol nebo poškozenou zásilku nepřevzal.
Do 3 pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu, v případě potřeby reklamace kupující zašle předmět reklamace pojištěnou poštovní průvodkou. Poštovné při vrácení zboží hradí kupující.
V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., Občanským zákoníkem a zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
V. Vrácení a výměna zboží
Výměna nebo vrácení zboží jsou možné pouze u nepoužitého zboží, v originálním, neporušeném obalu a je možné je uplatnit po konzultaci s prodávajícím, nejpozději však do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím. Spodní prádlo z hygienických důvodů nevyměňujeme!! Zboží zaslané prodávajícímu na dobírku nelze bez předchozí dohody akceptovat.
VI. Ochrana osobních dat kupujícího
Osobní údaje kupujícího, které jsou součástí objednávky nebo registrace nového zákazníka jsou považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.
Prodávající tyto údaje zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky, a to pouze v nutném rozsahu.
VII. Závěrečná ustanovení
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.
* Chyby a omyly v textech u produktů jsou vyhrazeny!!
* Obrázky jsou pouze informativního charakteru, některé fotografie produktů mohou obsahovat dekorativní předměty, které nemusí být součástí dodávky!