Motory Brose
Motor Brose S-Mag s kroutícím momentem 90 Nm a čtyřmi asistenčními režimy krásně zabírá už odspodu i do táhlých stoupání, takže umí pomáhat i na těžší převod a není tak znatelný nárůst záběru při přeřazení na větší pastorek s nárůstem frekvence šlapání.
Vysoké otáčky nebyly na rozdíl od pohonů Bosch tím, kde by si Brose liboval, tady je projev podobný čtyřtaktu, než aby to uměl roztočit jako dvoutaktní pila. Na rovinách a do mírných výjezdů tak motor plynule nabírá na síle a rychlost a svižnost je tím, co si jezdec vychutnává naplno, aniž by po překročení limitu motor nějak škubnul a kolo mělo tendenci razantně zlenivět. Právě přechod přes limit nebo jízda na nižší úroveň asistence jsou silnou stránkou tohoto kola, protože nenutí svým lehkým jízdním projevem jezdce tolik spoléhat na podporu pohonu.